El ple municipal va llegir un manifest de suport a les entitats i xarxes d’entitats que treballen en favor del col·lectiu
En el marc del Dia per l’alliberament Lesbià, Gai, Bisexual, Transsexual i Intersexual, L’Ajuntament de Tordera s’adhereix al dia internacional, i dijous passat es va llegir un manifest en el plenari municipal de suport a les entitats i xarxes d’entitats que treballin en favor del col·lectiu. A Tordera es ratifica aquest compromís, endegant i garantint polítiques d’atenció al col·lectiu LGTBI i de sensibilització en la prevenció de la LGTBIfòbia.
Escoltem un fragment del manifest llegit per la Lidia Valls, mestre de l’escola Ignasi Iglesias.
“la cultura ha estat sempre al costat del nostre col·lectius”
L’Ajuntament de Tordera vol reivindicar i defensar els drets del col·lectiu LGTBI, i atès que encara hi ha focus d’LGTBI-fòbia a casa nostra, fer una crida a les persones afectades a no callar i utilitzar els canals que tenen al seu abast en el nostre municipi i comarca, i demanen a tota la ciutadania que s’impliqui en la defensa dels drets i llibertats de les persones LGTBI.