El telèfon del CAP de Tordera, com passa ja a la majoria del territori, quedarà desactivat els caps de setmana i festius.
L’atenció telefònica a les nits i caps de setmana es centralitza a tot Catalunya a través del 061. Aquest sistema s’ha estès ja a tot el territori, i el 14 de juny arribarà al Punt d’Atenció Continuada (PAC) de Tordera ubicat al C/Doctor Carreras, 29 i progressivament al conjunt de la Regió Sanitària de Girona.
El CAP de Tordera ofereix atenció de dilluns a divendres de 8:00h a 20:00h, i també està obert els caps de setmana. En cas d’urgència es pot acudir directament al centre.
Pel que fa a les trucades telefòniques, els caps de setmana s’haurà de trucar exclusivament al 061 (o si és una urgència, al 112). Mar Masvidal, persona que gestiona les guàrdies del CAP Tordera durant els caps de setmana ens explica els motius del canvi. Son declaracions a Ona Maresme.
“amb el 061 podem donar una millor resposta”
El 061 Salut Respon és la via més ràpida i pràctica per accedir al sistema sanitari públic català. Es tracta d’un servei d’atenció telefònica i en línia que podeu fer servir sempre que tingueu un dubte, una consulta o un problema de salut. S’ofereix les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any, a través del telèfon 061.
El telèfon del CAP de Tordera, com passa ja a la majoria del territori, quedarà desactivat els caps de setmana i festius. Els laborables, entre les 8 del matí i les 8 del vespre, funcionarà com és habitual.