El grup format per l’Anna Jové, la Martina Martos, l’Ariadny Lucha i la Nahia Recio defensarà la seva coreografia “Mirall” demà dissabte
El poble de Tordera estarà representat a la Final de la Copa del Món de patinatge artístic – Artistic International Series 2025, que se celebra fins al 15 de juny a Reggio Emilia (Itàlia). El PA Tordera es va classificar després dels bons resultats aconseguits aquesta temporada, terceres de Catalunya i sisenes d’Espanya. Competirà en la modalitat de quartet sènior, un grup format per l’Anna Jové, la Martina Martos, l’Ariadny Lucha i la Nahia Recio, que defensarà la seva coreografia “Mirall” demà dissabte.
En parla de l’esforç que ha hagut de fer el quartet per arribar aquí, una de les seves integrants, l’Anna Jové.
“És fruit de tot l’esforç que hem fet fins ara”
La competició, organitzada per World Skate, se celebrarà al pavelló PalaBigi de Reggio Emilia. Es tracta de la fase final del circuit internacional de patinatge artístic, amb la participació dels millors esportistes de més de 27 països.
World Skate oferirà cobertura completa de la Final als seus canals oficials, amb actualitzacions en temps real, imatges exclusives i contingut entre bastidors.
Per mantenir-se al dia durant tot l’esdeveniment, seguiu World Skate a Instagram, Facebook i YouTube, on es publicaran diàriament els millors moments, entrevistes i resultats.