IniciNoticiesEducació51 alumnes de l’institut Lluís Companys es presenten a partir d’avui i...

51 alumnes de l’institut Lluís Companys es presenten a partir d’avui i fins divendres a la selectivitat

L’institut torderenc tornarà a ser per sisè cop seu de les PAU i acollirà uns 450 alumnes de municipis de Palafolls, Malgrat, Calella, Pineda i Tordera

51 alumnes de l’Institut Lluís Companys es presentaran a partir d’avui a la selectivitat, que es farà entre el 11 i el 13 de juny. L’institut torderenc tornarà a ser per sisè cop seu de les PAU i acollirà uns 450 alumnes de municipis de Palafolls, Malgrat, Calella, Pineda i Tordera amb l’objectiu de mantenir la descentralització dels tribunals i reduir la mobilitat dels estudiants. Carles Carré, director de l’Institut Lluís Companys explica com organitzen aquestes proves.

Selectivitat 1

“estem molt contents de tornar a acollir alumnes de municipis propers”

Enguany les proves d’accés a la universitat presenten novetats. Seran més competències, hi haurà un sol model d’examen per matèria i un límit de 2 punts per errors d’ortografia a les matèries de llengua. Els exàmens arrencaran dimecres vinent amb les proves de castellà i de llengua estrangera.

Avui es faran les proves de Llengua Castellana i Literatura; Llengua Estrangera; Física; Geografia; Geologia i Ciències Ambientals. Demà, d’Història; Dibuix Tècnic; Llatí; Matemàtiques; Història de l’Art i Història de la Filosofia.

Finalment, Divendres serà el torn per Llengua Catalana i Literatura; Dibuix Artístic; Ciències de la Terra i Medi Ambient; Grec; Matemàtiques aplicades a les ciències socials; Economia de l’empresa; Biologia i Tecnologia Industrial.

Les notes de la selectivitat es podran consultar per internet el 25 de Juny.

ÚLTIMES NOTÍCIES