IniciNoticiesRegidoriesOberta la convocatòria per la creació de 14 places per la brigada...

Oberta la convocatòria per la creació de 14 places per la brigada jove durant els mesos d’estiu

Es tracta d’una oferta laboral adreçada a joves d’entre 16 i 19 anys, en règim laboral temporal per dos mesos (8 places juliol i 6 agost)

L’Ajuntament de Tordera impulsa un any més l’aposta per a la formació i la inserció laboral juvenil, amb la publicació de la convocatòria de selecció per a la Brigada Jove 2025. Fins al dimarts 3 de juny es podran presentar les sol·licituds. 

Es tracta d’una oferta laboral de 14 places adreçada a joves d’entre 16 i 19 anys, en règim laboral temporal per dos mesos (8 places juliol i 6 agost). Aquesta convocatòria vol possibilitar l’accés a l’ocupació dels joves amb la voluntat que durant el període de vacances s’iniciïn en el món laboral i percebin uns ingressos. Enguany també es reserven 2 llocs de treball per a les persones que acreditin un grau de discapacitat igual o superior al 33%. 

Els 14 llocs de treball es distribuiran, de la següent manera:

  • Mes de juliol: o 2 llocs de treball al departament de serveis personals (biblioteca i arxiu històric). o 1 lloc de treball al departament de medi ambient (campanyes informatives). o 1 lloc de treball a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (suport administratiu). o 4 llocs de treball al departament d’obres i serveis (jardineria o obres).
  • Mes d’agost: o 1 llocs de treball al departament de medi ambient (campanyes informatives). o 1 lloc de treball a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (suport administratiu). o 4 llocs de treball al departament d’obres i serveis (jardineria, lampisteria o obres).

Durant tot aquest període el personal de l’Ajuntament assessorarà als joves sobre les tasques a realitzar i en supervisarà els resultats amb l’objectiu d’assegurar l’aprofitament formatiu del projecte i el creixement personal dels joves treballadors.

Aquesta convocatòria vol possibilitar l’accés a l’ocupació dels joves amb la voluntat que durant el període de vacances s’iniciïn en el món laboral i percebin uns ingressos. Ho explica la regidora d’obres i serveis, Bàrbara Vergés.

Brigada jove

és una manera que coneguin el dia a dia de l’administració”

Les sol·licituds per formar part del procés de selecció s’hauran de presentar de manera telemàtica mitjançant instància genèrica adjuntant la documentació que es requereix a les bases (Sol·licitud normalitzada, currículum, fotocòpia del DNI i documents que acreditin la formació requerida). Es podran presentar fins al 3 de juny 2025.

La convocatòria de la Brigada Jove compta amb el suport de la Direcció General de Joventut i de la Diputació de Barcelona. 

ÚLTIMES NOTÍCIES