També l’Hospital de Calella va millorar en 11 indicadors, amb valoracions positives pel tracte personal, escolta activa i informació clara.
L’atenció especialitzada ambulatòria de la Corporació de Salut del Maresme i la Selva ha millorat la satisfacció dels usuaris, segons l’últim Pla d’enquestes (PLAENSA 2024). L’Hospital de Blanes ha destacat especialment, amb 12 indicadors en alça, 7 per sobre de la mitjana catalana. L’equip d’admissions va obtenir la millor puntuació de tot el sistema sanitari català (97,9%), amb elogis pel tracte, eficiència i capacitat de resolució.
La satisfacció global amb el personal supera el 90%, i el centre recupera nivells prepandèmics, amb un 83,8% de pacients disposats a tornar-hi, proper a la mitjana catalana (84,7%).
També l’Hospital de Calella va millorar en 11 indicadors, amb valoracions positives pel tracte personal, escolta activa i informació clara. Un 79,6% dels pacients tornaria en cas de necessitat. Aquests resultats reflecteixen un avanç en la qualitat assistencial de la regió.