Als participants se’ls proporcionarà tot el material necessari per la recollida i podran gaudir d’una botifarrada en agraïment a la seva col·laboració
La Festa del Bosc, una jornada de neteja col·lectiva per cuidar els boscos de Tordera Parc, arriba el proper 18 de maig a la urbanització. Els participants no hauran de dur cap material: l’associació de veïns serà qui proporcionarà guants, pinces i bosses, entre d’altres eines. La presidenta de l’associació de veïns, Maria Casas, ens explica com la jornada acabarà amb una botifarrada gratuïta per a tots els assistents en agraïment a la seva col·laboració.
“A L’ACABAR FEM, D’AGRAÏMENT, UNA BOTIFARRADA”
L’objectiu de l’activitat és poder convertir el barri en un espai net i bonic reunint vidres, llaunes o paquets que hi hagi per totes les zones. Segons la seva presidenta, l’associació rep queixes del veïnat quan es troba brutícia pel barri.
“MOLTS VEÏNS, QUAN VAN A PASSEJAR, JA ENS DIUEN QUINES ZONES ESTAN MÉS BRUTES”
Els participants s’hauran de reunir a les 10.30 davant el local social de l’associació de veïns. Al final del dia, tot el material recollit es portarà als contenidors per a reciclar i les peces grans seran recollides per la brigada del poble durant la jornada següent.