IniciNoticiesEsportsEl CFTordera suma una victòria crucial per reenganxar-se als primers classificats

El CFTordera suma una victòria crucial per reenganxar-se als primers classificats

Gràcies a la victòria per 1 a 4 al camp del Vilobí i les ensopegades de la Cellera, Arbúcies i Fornells, la lliga s’iguala més que mai quan falten 5 partits per acabar

El primer cap de setmana esportiu ens ha deixat dues victòries i 3 derrotes pels primers equips de Tordera.

El CFTordera va refer-se de l’última derrota a casa i va tornar a sumar 3 punts importantíssims, tenint en compte que la jornada 25 va acabar amb les ensopegades de La Cellera, Fornells i Arbúcies, que són els 3 equips juntament amb el Tordera que s’estan disputant la lliga. Amb la victòria per 1 a 4 al camp del Vilobí, el CFTordera continua tercer amb un partit menys, a 2 punts del segon i a 4 del primer. Dissabte, l’equip de Guillem Ferrer va oferir la millor versió en un camp de gespa natural amb gols de Jordi Pujades, David Serrano, Alex Sánchez i Adrià Casanovas. Escoltem la valoració de l’entrenador.

Guillem Vilobí

“crec que hem sigut millors, recordo un parell de jugades clares de gol a la primera part des de la frontal”

El Futsal Tordera es va emportar el derbi contra el Malgrat.

La creu del cap de setmana van ser les derrotes del CPTordera i els 2 sèniors del CEEB Tordera. En hoquei patins, el conjunt torderenc va perdre a la pista de l’Espanyol per 3 a 1. Partit complicat amb la lesió de Max Martos en els 5 primers minuts que se suma a la de Nico Torres, que ja fa setmanes que no juga amb l’equip. També el porter Quim Hugas va ser el protagonista de la primera part aguantar i aconseguint que els locals no marxessin amb un marcador més ampli al descans (2-0). A la represa, el Tordera va sortir més connectat, però igualment va costar-li generar perill. Natxo Fernández continua veient porteria i va ser l’autor de l’únic gol del Tordera. El CPTordera arriba a l’aturada de Setmana Santa en cinquena posició a l’OK Lliga Plata Nord. Parlava del duel el tècnic, Franc González.

Franc Espanyol

El sènior femení del CEEB Tordera va perdre en la seva visita a Galícia per 65 a 57. El Mariscos Antón Cortegada en va tenir prou amb la primera part per agafar un avantatge suficient de 16 punts per defensar-lo a la segona part.  També derrota del sènior masculí del CEEB Tordera per 10 punts de diferència contra el CB La Garriga (69-59). Un equip tocat per les lesions ha perdut contra els 3 rivals directes per la segona plaça. Sense opcions per aconseguir-la, l’objectiu és quedar el més alt possible.

ÚLTIMES NOTÍCIES