El Pavelló dels Països Catalans va ser una vegada més la seu de la festa de Cap d’Any i La Peixera va fer les 12 campanades a la plaça de l’Església
Tordera va donar ahir la benvinguda a l’any 2025 en un dimecres festiu. Les 12 campanades van repicar a l’Església de Sant Esteve i els torderencs i torderenques van celebrar l’entrada d’any.
El pavelló de l’Avinguda dels Països Catalans va tornar a ser la seu de la festa de Cap d’Any. El torderenc DJ Sendo va punxar des de l’1 de la matinada fins a les 5:30 h en un recinte que va aplegar centenars de persones. El regidor de Festes, Aniol Canals, destacava la tranquil·litat de la jornada.
“Va ser una nit molt tranquil·la, tothom va poder entrar i gaudir”
Per altra banda, la novetat arribava de part de La Peixera. L’entitat torderenca va organitzar per primera vegada unes campanades populars a la plaça de l’Església. Va ser una celebració a peu dret que va començar a les 23:30 h. Els assistents van dur el raïm de casa, però la Peixera va oferir una copa de cava a tots els presents. La nit va tancar per alguns ja ben entrat al matí del dimecres 1 de gener.