El 6 d’abril és la data límit perquè els torderencs que s’han vist afectats pel tall de subministrament elèctric com a conseqüència de les nevades del 7 i 8 de març i vulguin tramitar la seva reclamació a través de l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor (OCIC) enviïn la seva queixa al Consell Comarcal. El CCM es va posar a servei dels ciutadans de la comarca afectats pel tall de subministrament elèctric per recollir les seves reclamacions i tramitar-les a la companyia elèctrica. Fins a dia d’avui prop de 200 persones han passat pels les dependencies municipals, i un centenar han cursat alguna reclamació. La major part dels usuaris han estat veïns particulars, però també hi ha empresaris. El regidor de medi ambient, obres i serveis, Carles Aulet explica quines son les reclamacions que s’han fet arribar.
A nivell de la comarca, fins el moment, 430 abonats ja han fet arribar la seva queixa i petició de reclamació. El termini d’utilització d’aquesta via finalitzarà el 6 d’abril. El Consell Comarcal del Maresme ja s’ha reunit amb Endesa i s’està negociant una via d’atenció d’aquestes reclamacions. La tercera setmana d’abril, l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor ja podrà donar una resposta als usuaris que han fet arribar la seva reclamació.