IniciNoticiesMedi ambientL’OFICINA D’ATENCIÓ CIUTADANA DE TORDERA RECULL 70 RECLAMACIONS DE VEÏNS PER LES...

L’OFICINA D’ATENCIÓ CIUTADANA DE TORDERA RECULL 70 RECLAMACIONS DE VEÏNS PER LES CONSEQÜENCIES DEL TEMPORAL DE NEU.

Els veïns de Tordera han començat ha presentar reclamacions, en motiu dels danys ocasionats per l’apagada de subministrament elèctric. Totes les reclamacions que es recullen a Tordera s’enviaran al consell comarcal per tal que aquest organisme gestioni el tràmit de les queixes rebudes de la comarca i n’informi tant a l’agència catalana de consum com a les companyies elèctriques. Avui fa una setmana que es va obrir, l’oficina d’Informació i Atenció Ciutadana, i fins ara, 100 persones han passat pels les dependencies municipals, i una setantena han cursat alguna reclamació. Una xifra que s’espera que vagi a més en els pròxims dies.

La major part dels usuaris han estat veïns particulars, però també hi ha empresaris. El regidor de medi ambient, obres i serveis, Carles Aulet explica quines son les reclamacions que s’han fet arribar.

Carles Aulet, recorda que l’ajuntament vol donar el màxim de suport als ciutadans que vulguin fer les seves reclamacions.

Totes les persones que vulguin fer la reclamació oportuna poden fer-ho adreçant-se a les oficines municipals de la Plaça La Concòrdia s/n. L’horari és de dilluns a divendres de 9 a 2 del migdia. En el moment de formalitzar la reclamació hauran de constar les dades personals de l’afectat/da i la relació dels danys ocasionats a la llar o al negoci amb els documents acreditatius (fotografies, tiquets de compra o factures) sempre i quan aquests no entrin o no es tinguin contractats per la pòlissa d’assegurances de la vivenda.

ÚLTIMES NOTÍCIES