Els veïns de Tordera han començat ha presentar reclamacions, en motiu dels danys ocasionats per l’apagada de subministrament elèctric. Totes les reclamacions que es recullen a Tordera s’enviaran al consell comarcal per tal que aquest organisme gestioni el tràmit de les queixes rebudes de la comarca i n’informi tant a l’agència catalana de consum com a les companyies elèctriques. Avui fa una setmana que es va obrir, l’oficina d’Informació i Atenció Ciutadana, i fins ara, 100 persones han passat pels les dependencies municipals, i una setantena han cursat alguna reclamació. Una xifra que s’espera que vagi a més en els pròxims dies.
La major part dels usuaris han estat veïns particulars, però també hi ha empresaris. El regidor de medi ambient, obres i serveis, Carles Aulet explica quines son les reclamacions que s’han fet arribar.
Totes les persones que vulguin fer la reclamació oportuna poden fer-ho adreçant-se a les oficines municipals de la Plaça La Concòrdia s/n. L’horari és de dilluns a divendres de 9 a 2 del migdia. En el moment de formalitzar la reclamació hauran de constar les dades personals de l’afectat/da i la relació dels danys ocasionats a la llar o al negoci amb els documents acreditatius (fotografies, tiquets de compra o factures) sempre i quan aquests no entrin o no es tinguin contractats per la pòlissa d’assegurances de la vivenda.