L’Ajuntament de Tordera ha posat a la disposició dels ciutadans un servei especial de l’Oficina d’Atenció al Consumidor per tal de recollir les reclamacions de les persones que s’han vist afectades pel tall en el subministrament elèctric a conseqüència del temporal de neu.
Totes les persones que vulguin fer la reclamació oportuna poden fer-ho adreçant-se a les oficines municipals de la Plaça La Concòrdia s/n. En el moment de formalitzar la reclamació hauran de constar les dades personals de l’afectat/da i la relació dels danys ocasionats a la llar o al negoci amb els documents acreditatius (fotografies, tiquets de compra o factures) sempre i quan aquests no entrin o no es tinguin contractats per la pòlissa d’assegurances de la vivenda.
Totes les reclamacions que es recullin a Tordera s’enviaran al Consell Comarcal per tal que aquest organisme gestioni el tràmit de les queixes rebudes de la comarca i n’informi tant a l’Agència Catalana de Consum com a les companyies elèctriques. Amb tot, formalitzar la reclamació corresponent no garanteix rebre compensacions per part de la companyia subministradora.
També podeu fer arribar la vostra reclamació directament al Consell Comarcal del Maresme.