IniciNoticiesComerçKave Home obté el Segell d’Empresa Compromesa amb la Cultura que...

Kave Home obté el Segell d’Empresa Compromesa amb la Cultura que atorga la Fundació Catalunya Cultura

Recordem que Kave Home està construint un macro- complex logístic de Tordera ocuparà 90.000 metres quadrats a l’antiga zona de l’empresa Torho i suposarà una inversió de 70 milions d’euros.

La Fundació Catalunya Cultura ha distingit la marca de mobles i decoració Kave Home amb el Segell d’Empresa Compromesa amb la Cultura (SECC), que reconeix les empreses que donen suport  a la cultura. Aquesta distinció és una iniciativa pionera en el seu àmbit que la Fundació atorga en col·laboració amb la Càtedra de Responsabilitat Social i Sostenibilitat de la Universitat de Girona. Entre les accions de l’estratègia de responsabilitat social corporativa de Kave Home són fonamentals les que donen suport al sector cultural i la societat catalana. La membre del departament de comunicació de Kave Home, Andrea Quintana celebra que l’empresa hagi aconseguit aquesta distinció.

Kave Home cultura

“ per nosaltres és una satisfacció, és tracta d’una excel·lent iniciativa per afavorir la cultura que ens envolta”

Recordem que Kave Home està construint un macro- complex logístic de Tordera ocuparà 90.000 metres quadrats a l’antiga zona de l’empresa Torho i suposarà una inversió de 70 milions d’euros. Els primers 50.000 metres quadrats és construiran en una primera etapa que finalitzarà previsiblement durant el primer trimestre del 2023, amb una inversió de 45 milions d’euros. En la segona fase es construiran els 40.000 metres quadrats restants, amb un cost de 25 milions d’euros.

Per tal d’obtenir el Segell d’Empresa Compromesa amb la Cultura, una Comissió d’Avaluació formada per experts independents ha valorat Kave Home, segons els criteris de lideratge organitzacional que exerceix en la promoció de la cultura, les accions de promoció que realitza, i l’impacte social, territorial i comunicatiu d’aquestes actuacions.

 La Comissió ha destacat especialment que l’empresa tingui un alt nivell de responsabilitat social corporativa  mitjançant el suport a esdeveniments culturals de  prestigi o amb la promoció d’accions adreçades a col·lectius diversos, entre ells amb risc d’exclusió social. Així mateix, també n’ha valorat la transversalitat dels projectes que impulsa i l’impacte territorial que generen. Escoltem Andreu Quintana.

Kave Home 2

Kave Home és una marca mediterrània de Girona de mobles i decoració compromesa amb la societat que l’envolta i amb la cultura, i per això considera essencial realitzar accions, projectes i col·laboracions vinculades amb el talent, la cohesió social i la innovació que tinguin un impacte social.

ÚLTIMES NOTÍCIES