La campanya es realitza a través de vídeos a la pàgina web de la corporació i a les xarxes socials
Des de la Corporació de Salut del Maresme i la Selva s’inicia una campanya divulgativa a través de les xarxes socials per explicar a la ciutadania com realitzar els tràmits més habituals de forma digital, a través de la pàgina web de l’organització: www.salutms.cat, aconseguint així poder realitzar gestions de forma més àgil i ràpida, evitant esperes telefòniques innecessàries o desplaçaments prescindibles. Com contactar amb el CAP, amb l’hospital, sol·licitar documentació clínica o els tràmits que es poden realitzar a través del portal La Meva Salut són les gestions que la ciutadania realitza de forma més recorrent. Miquel Montané, director de Gestió i Serveis al Ciutadà de la Corporació de Salut del Maresme i la Selva.
“volem promoure l’ús d’eines telemàtiques”
A banda de posar el focus en com fer un ús més eficient de les eines digitals que la població té al seu abast, una de les píndoles informatives explica de forma molt gràfica el funcionament del nou sistema de recepció i avís de pacients que es va posar en marxa el passat abril. Amb la implantació d’aquest nou sistema des de la Corporació actualment es continua fent un suport i acompanyament als pacients perquè quan arribin al centre s’identifiquin correctament mitjançant la seva Targeta Sanitària per poder obtenir un tiquet amb la informació del lloc on s’han d’esperar per ser visitats i un codi d’identificació. Tot el material que s’ha editat, a banda de compartir-lo a les xarxes socials, també estarà disponible a la pàgina web de la Corporació perquè puguin ser consultables per la ciutadania en qualsevol moment.