L’obra de teatre serà el 16 d’octubre i gira entorn a les crisis personals
En el marc de la programació de tardor del Teatre Clavé, l’Associació d’Espectadors del Teatre Clavé organitza el pròxim dijous 8 d’octubre, a les 19:00h, una lectura dramatitzada de l’obra ‘Les coses excepcionals’, com a activitat complementària a la funció que tindrà lloc el 16 d’octubre. La proposta vol oferir un espai compartit per apropar-se a l’univers de l’obra i aprofundir en les qüestions que planteja.
Les lectures dramatitzades són una de les activitats que impulsa l’Associació d’Espectadors amb l’objectiu d’enriquir l’experiència de les espectadores i els espectadors i afavorir la reflexió i el debat al voltant de les propostes escèniques.
Les coses excepcionals, de Sixto Paz Produccions, és una comèdia lluminosa sobre les crisis personals que aborda, amb sensibilitat i sentit de l’humor, qüestions com la depressió, els vincles familiars i allò que estem disposats a fer per les persones que estimem. Ens parlava de la lectura i l’obra, el director del Teatre Josep Navarro.
“pots passar una estona reflexiva i divertida”
La lectura serà dissenyada i coordinada per Quim Haro i tindrà lloc al Teatre Clavé.
L’activitat està oberta a les persones interessades a compartir una estona de lectura i reflexió al voltant de l’espectacle. La funció de Les coses excepcionals serà el divendres 16 d’octubre, a les 20:00h, al Teatre Clavé. La lectura dramatitzada es podrà seguir en directe per Ràdio Tordera.

