La instal·lació, que entrarà en funcionament a finals del 2028, duplicarà la capacitat d’emmagatzematge de la companyia i permetrà gestionar fins a 21.000 paquets diaris.
Kave ha confiat a TGW Logistics l’automatització del seu nou centre logístic a Tordera, una instal·lació que ha de permetre a la companyia reforçar la seva capacitat operativa i continuar la seva expansió internacional. Està previst que el nou centre entri en funcionament a finals de l’any 2028.
El projecte, amb una inversió inicial de 45 milions d’euros, incorporarà sistemes automatitzats d’emmagatzematge i preparació de comandes, amb robots mòbils, magatzems automàtics i sistemes avançats de paletització.
El nou equipament tindrà capacitat per gestionar fins a 21.000 paquets diaris i permetrà elevar la capacitat d’emmagatzematge fins a 93.000 posicions de palet, més del doble que l’actual.
L’objectiu és donar resposta al creixement de la demanda a través dels diferents canals de venda de Kave, com el comerç electrònic, les botigues i el canal professional, i aconseguir lliuraments més ràpids i una major precisió en la preparació de les comandes. El centre també estarà preparat per gestionar productes de dimensions molt diverses, des de paquets petits fins a embalums de fins a 2,4 metres de llargada, habituals en el sector del mobiliari i la decoració.

