L’Ajuntament trasllada el concert infantil, l’exhibició de twirling i les havaneres, a espais coberts, mentre que l’Artesania a la Fresca es posposa al proper dimarts
Davant la previsió de precipitacions per a aquesta tarda de dijous, 20 d’agost, l’Ajuntament de Tordera ha anunciat canvis d’ubicació en diversos actes de la Festa Major, per tal de garantir-ne la celebració en espais coberts.
D’una banda, el concert infantil a càrrec de L’Hora del Pati (19:00), es traslladarà a la Pista de l’amistat. D’altra banda, l’exhibició de twirling (20:30h) passarà a celebrar-se al Pavelló Parroquial. Això deixarà espai a les Havaneres, el rom cremat i la presentació del Pubillatge (22:30h), que també es duran a terme a la Pista de l’Amistat.
Per la seva banda, la fira d’Artesania a la Fresca, organitzada per les Artesanes de Tordera, queda ajornada i se celebrarà el proper dimarts a les 18:00h.

