IniciNoticiesSocietatLes havaneres i la presentació del pubillatge marquen la nit d'aquest dijous...

Les havaneres i la presentació del pubillatge marquen la nit d’aquest dijous a Tordera

A la mitja part se servirà el tradicional rom cremat preparat per la Comissió de Festes

La música marinera i les tradicions locals seran les grans protagonistes de la nit d’aquest dijous, 20 d’agost, a Tordera. A les 22:30 h, la Plaça de l’Ajuntament acollirà la popular cantada d’havaneres a càrrec del reconegut grup Peix Fregit.

La vetllada comptarà amb un dels moments més esperats de la Festa Major durant la mitja part de l’actuació. En aquest descans, la Comissió de Festes s’encarregarà de servir el tradicional rom cremat per a tots els assistents. En parla Aniol Canals, regidor de festes i joventut.

Havaneres

“La comissió de festes servirà el rom cremat”

A més, en el mateix descans es farà la presentació oficial dels candidats i candidates al Pubillatge Torderenc d’enguany. Durant la nit es tancarà també el procés de votació, on els veïns i veïnes podran participar directament per triar els nous representants del pubillatge del municipi.

Per a aquelles persones que no puguin assistir-hi presencialment, l’esdeveniment es podrà seguir en directe a través del servei de retransmissió que oferirà Ràdio Tordera al canal de Youtube, i a la 107.1 FM.

ÚLTIMES NOTÍCIES