IniciNoticiesSalutEl CAP Tordera manté un 25% de l’atenció a distància per...

El CAP Tordera manté un 25% de l’atenció a distància per agilitzar les consultes als pacients

Segons el CAP aquest sistema permet una fluïdesa important alhora d’atendre totes les persones que ho necessitin.

El CAP Tordera mantindrà una part de l’atenció als pacients telemàtica. El pas de la Covid, i gràcies a les noves tecnologies, ha suposat una lleu modificació en l’atenció a pacients des dels centres de salut. Per això, des del CAP Tordera no s’eliminaran les consultes telemàtiques.

A partir d’ara, el Centre d’Atenció Primària oferirà un 25% de consultes als pacients. Ara bé, respecte el temps de pandèmia, s’augmenta de nou l’atenció presencial fins al 75%. És una mesura que s’aplica tenint en compte, sempre, les necessitats i comoditats del pacient. El director del CAP Tordera, Leonardo Heredia, recalca que han fet millores per atendre als pacients que hi contacten des de la distància.

Assistència CAP 1

“Hem instal·lat una nova centraleta que atén al 92-95% de les persones que truquen al CAP”

De fet, aquest sistema a distància- ja sigui telefònic o online- s’està aplicant des de fa més de mig any. El director del CAP Tordera assegura que l’activitat diària al CAP és d’atendre 16-18 persones per equip de forma presencial, mentre que les telefòniques són d’entre 5 o 10 diàries.

Aquest sistema permet una fluïdesa important alhora d’atendre totes les persones que ho necessitin. També, com assegura Heredia, en visites al domicili.

Assistència CAP 2

“L’accessibilitat al centre és similar a la que hi havia abans de la covid”

Per a més informació es pot contactar amb el CAP Tordera al telèfon  937 64 27 90.

ÚLTIMES NOTÍCIES