Es vol conèixer els aspectes dels serveis que cal millorar i que considereu més importants.
El servei de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) i el Casal de Joves de l’Ajuntament de Tordera són els primers serveis que es posen a consulta mitjançant una enquesta pública que trobareu a la web tordera.cat.
Les respostes i valoracions que s’obtinguin, serviran per la definició de les corresponents cartes de serveis i per millorar la qualitat del servei que s’ofereixen a la ciutadania. Per aconseguir-ho, s’ha creat una enquesta en col·laboració amb la Diputació de Barcelona per conèixer les vostres necessitats, així com els aspectes del servei que cal millorar i que considereu més importants. Ens parla el regidor de comunicació i transparència, Pere Garcia.
“les enquestes ens permetrà conèixer el grau de satisfacció del ciutadà amb el servei”
Segons el consistori, només us caldran 2 minuts per respondre l’enquesta. Les valoracions ajudaran a millorar el servei. Podeu accedir-hi directament a través d’aquests enllaços o bé també podeu trobar-la en format paper a l’OAC i al Casal de Joves. Teniu temps fins demà 12 de Juliol per respondre les enquestes.
ENQUESTA DE VALORACIÓ DEL CASAL DE JOVES
https://participa311-tordera.diba.cat/processes/enquestes-serveis-publics/f/5866
ENQUESTA DE VALORACIÓ DE L’OAC
https://participa311-tordera.diba.cat/processes/enquestes-serveis-publics/f/5847