IniciNoticiesEntitatsSetdeDansa celebra deu anys de trajectòria amb una gran festa al Pavelló...

SetdeDansa celebra deu anys de trajectòria amb una gran festa al Pavelló Parroquial

L’entitat i escola de dansa va omplir aquest dissabte d’activitats per a alumnes i famílies

SetdeDansa ha bufat les deu espelmes aquest cap de setmana amb una jornada festiva i oberta a tothom al Pavelló Parroquial de Tordera. La celebració va incloure tallers i masterclass de ioga, cant i dansa durant el matí, activitats infantils amb inflables i xocolatada a la tarda, i un sopar popular amb música i sortejos per tancar la nit.

La directora de SetdeDansa, Gisela Vergés, ha valorat molt positivament l’ambient que es va viure durant tota la jornada.

10 anys Setdedansa 1

“La veritat és que estic molt feliç”

Fent un repàs a la trajectòria d’aquesta dècada, Vergés ha destacat la capacitat de l’entitat per superar moments complexos, especialment els anys de pandèmia de la Covid-19, i la il·lusió per continuar tirant endavant.

10 anys Setdedansa 2

“La il·lusió sempre pot”

L’activitat de l’entitat no s’atura amb la celebració de l’aniversari. A curt i mitjà termini, SetdeDansa i l’ACR Perecot tenen una agenda plena de produccions i espectacles.

10 anys Setdedansa 3

“Avui mateix hem presentat que farem La La Land i Matilda”

Amb aquest intens calendari de propostes teatrals i de dansa, l’entitat torderenca celebra el seu desè any de vida mantenint actiu el teixit cultural i artístic del municipi.

ÚLTIMES NOTÍCIES