L’entitat i escola de dansa va omplir aquest dissabte d’activitats per a alumnes i famílies
SetdeDansa ha bufat les deu espelmes aquest cap de setmana amb una jornada festiva i oberta a tothom al Pavelló Parroquial de Tordera. La celebració va incloure tallers i masterclass de ioga, cant i dansa durant el matí, activitats infantils amb inflables i xocolatada a la tarda, i un sopar popular amb música i sortejos per tancar la nit.
La directora de SetdeDansa, Gisela Vergés, ha valorat molt positivament l’ambient que es va viure durant tota la jornada.
“La veritat és que estic molt feliç”
Fent un repàs a la trajectòria d’aquesta dècada, Vergés ha destacat la capacitat de l’entitat per superar moments complexos, especialment els anys de pandèmia de la Covid-19, i la il·lusió per continuar tirant endavant.
“La il·lusió sempre pot”
L’activitat de l’entitat no s’atura amb la celebració de l’aniversari. A curt i mitjà termini, SetdeDansa i l’ACR Perecot tenen una agenda plena de produccions i espectacles.
“Avui mateix hem presentat que farem La La Land i Matilda”
Amb aquest intens calendari de propostes teatrals i de dansa, l’entitat torderenca celebra el seu desè any de vida mantenint actiu el teixit cultural i artístic del municipi.

