L’automatització de processos ocuparà un paper destacat en aquestes inversions
El gegant tèxtil Inditex va guanyar el 2022 una xifra rècord de 4.130 milions d’euros, un 27% més que l’any passat, segons els resultats publicats per la mateixa empresa. La facturació online també continua disparada, i va assolir els 7.806 milions, el seu màxim històric.
Tenint en compte el benefici abans d’impostos, la marca amb més guanys va ser Zara, amb 4.002 milions, seguida de Stradivarius (371M€), Pull&Bear (355M€), Bershka (326M€), Massimo Dutti (226M€) i Oysho (78M€). Totes les marques van augmentar beneficis, excepte Massimo Dutti i Oysho.
El conseller delegat d’Inditex Oscar García Maceiras ha revelat que cinc magatzems veuran ampliada la seva capacitat. «Incrementarem la nostra capacitat a les plataformes logístiques d’Arteixo, Saragossa i Lelystad (Països Baixos), així com a la de Bershka a Tordera o la de Stradivarius a Sallent», ha revelat el conseller. L’automatització de processos ocuparà un paper destacat en aquestes inversions amb què Inditex busca reforçar una de les seves senyes d’identitat.
Inditex també preveu introduir durant aquest any un nou sistema de seguretat a les botigues per eliminar progressivament les alarmes dures. La nova tecnologia, explica l’empresa, servirà per “millorar l’experiència dels clients facilitant la interacció” amb el producte, i serà la base per aprofundir en la digitalització dels establiments i la seva integració amb les plataformes online.
Será recomendable invertir en Inditex