La Generalitat presenta a exposició pública l’estudi de la ampliació de la C-32 de Tordera a Lloret


El Departament de Territori i Sostenibilitat ha tret aquesta setmana a exposició pública el nou estudi informatiu i el nou estudi d’impacte ambiental del perllongament de l’autopista del Maresme (C-32) que ha d’anar des de Tordera fins a Lloret de Mar.

El Departament ha emès dos estudis que es complementen entre ells i completen el darrer introduint nous conceptes indicats per part del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya. De fet, el Tribunal va fer aturar les obres fa un any per deficiències en l’estudi d’impacte mediambiental realitzat sobre el projecte.

La intenció de la Generalitat és la realització d’una carretera d’un carril per sentit per enllaçar el final de l’actual autopista amb la C-63 a Lloret de Mar i un ramal per connectar amb la Gi-682, la carretera de Lloret de Mar.

A aquesta acció s’hi ha aixecat una forta oposició. Històricament la Plataforma Aturem la C32 ha pressionat per cercar alternatives per solucionar els problemes de mobilitat a la Costa Brava Sud. També s’hi afegeix l’Ajuntament de Blanes que s’ha mostrat contrari a la prolongació de l’autopista pel seu terme municipal.