Tordera ofereix servei de teleassistència per a totes les persones majors de 65 anys, que es trobin en situació de vulnerabilitat, aïllament o situació de risc


A partir de la declaració de l’estat d’alarma per la greu crisi provocada pel COVID-19, l’Àrea de Serveis Socials està adoptant mesures per garantir l’atenció a les persones grans que són el col·lectiu més vulnerable en aquesta situació. És per això que es reforça el Servei Local de Teleassistència.

Una de les primeres mesures adoptades és l’ampliació del servei a totes les persones majors de 65 anys, les quals donada la situació de confinament, es trobin en situació de vulnerabilitat, aïllament o en situació de risc i que puguin necessitar aquest suport. Ho explica la regidora de serveis socials, Toñi Garcia.

Teleassistencia 1

Totes les persones que vulguin beneficiar-se d’aquest servei podran accedir mitjançant el seu telèfon -fixe o mòbil-, i a través d’una línia gratuïta 900. Per accedir a aquest servei, no serà necessari instal·lar cap aparell ni dispositiu en els domicilis, la qual cosa garanteix la seguretat de les persones usuàries alhora que aquestes gaudiran pràcticament dels mateixos serveis que la resta de les que ja son usuàries.

A més, mentre duri la situació d’excepcionalitat, també s’utilitzarà aquesta línia 900 per donar d’alta al servei a les persones que es trobin en aquests moments en llista d’espera, evitant les visites a domicili, normalment associades a les altes, per tal de minimitzar els riscos de contagi tant per les persones beneficiàries com per les treballadores, a més a més d’agilitzar el procediment perquè més persones puguin disposar del servei de teleassistència. Escoltem Toñi Garcia.

Teleassistencia 2

Per poder accedir a aquest servei heu de posar-vos en contacte, per telèfon, amb l’Àrea de Serveis Socials (Tel. 937642274). Les professionals de l’Àrea  recolliran les vostres dades per incorporar-les a la base i fer efectiu el servei d´assistència telefònica.