IniciNoticiesSalutLa vacunació de grip i Covid s’amplia avui als pacients amb criteris...

La vacunació de grip i Covid s’amplia avui als pacients amb criteris de prioritat

El 5 d’octubre es va iniciar amb nens, pacients a domicili i residents; el 26 s’obrirà a tota la població general

La campanya de vacunació contra la grip i la Covid-19 entra avui, 19 d’octubre, en una nova fase. A partir d’ara es començarà a vacunar els pacients que compleixen criteris per rebre la immunització abans que la resta, com ara persones amb malalties greus o importants, pacients polimedicats i persones que segueixen tractaments de càncer, quimioteràpia o similars.

Segons el calendari previst, la campanya es va posar en marxa la setmana del 5 d’octubre amb els nens, els pacients a domicili i les persones que viuen en residències. Més endavant, a partir del 26 d’octubre, la vacunació s’estendrà a tota la població general. La referent en vacunació del CAP Tordera, Txell Pérez alerta que la grip arriba amb força.

Txell grip

“durant l’estiu ja hem tingut casos de grip i covid amb nens”

D’aquesta manera, la campanya avança de forma esglaonada, prioritzant primer els col·lectius més vulnerables i els qui tenen indicació de vacunar-se abans, per després ampliar la cobertura al conjunt de la ciutadania.

ÚLTIMES NOTÍCIES