IniciNoticiesEntitatsCrida a ampliar els participants per a la sardana gegant del 50è...

Crida a ampliar els participants per a la sardana gegant del 50è aniversari de La Nostra Dansa que ja frega els 500 inscrits

L’objectiu és unir el dos ponts que travessen el riu amb el nucli urbà amb una sardana històrica

Amb l’objectiu d’aconseguir un rècord Guinness local, l’entitat La Nostra Dansa i l’Ajuntament de Tordera fan una crida urgent a la ciutadania per augmentar la participació de cara a la sardana gegant que se celebrarà el proper dissabte 17 d’octubre a les 18:00 h, coincidint amb la Fira del Conte.

L’esdeveniment pretén ser una diada històrica i un fet mai vist al municipi: una gran rotllana humana que connecti el nucli urbà travessant els dos ponts sobre el riu Tordera. Tot i que l’organització ja s’acosta als 500 inscrits, des de l’entitat adverteixen que en necessiten més i que encara hi ha temps per apuntar-s’hi a través dels codis QR dels cartells o de llibres d’inscripció telemàtica.

El president de l’associació La Nostra Dansa, Marià Vilejaliu ha insistit que, tot i anar sumant adhesions, cal un impuls final d’inscrits per assolir amb èxit la fita de la sardana més gran mai registrada a la vila.

Marià Sardana gegant

“ajuda’ns a fer un record guinness a tordera”

Un cop tancat el termini, l’organització contactarà per correu amb els participants per assignar-los el tram corresponent, i la jornada es tancarà amb una xocolatada per a tothom.

Formulari d’inscripció: https://forms.gle/c2jPoGWHQQu7A7G98

ÚLTIMES NOTÍCIES