El govern municipal confirma que el projecte ja està aprovat i compta amb el finançament de la Diputació de Barcelona per rehabilitar dos dels nuclis residencials que actualment presenten un estat més deteriorat.
El consistori torderenc ha confirmat que la pròxima fase del pla de millora viària es centrarà en dues de les urbanitzacions amb un estat més deteriorat: Tordera Parc i Terra Brava. Les actuacions, que busquen resoldre la proliferació de sotracs a la calçada, tenen com a objectiu principal dignificar la mobilitat en aquests nuclis residencials.
Tot i que el desig inicial del govern municipal era avançar les obres als mesos d’estiu, el projecte s’iniciarà previsiblement durant el mes de setembre. La raó d’aquest ajustament en el calendari respon al fet que l’agost es considera un mes inhàbil per a certs treballs logístics d’aquesta envergadura, dificultant la disponibilitat de maquinària pesada i el funcionament habitual de les empreses del sector. Ho explicava l’alcaldessa de Tordera, Elisabet Megias.
“el projecte està aprovat”
El consistori ha volgut tranquil·litzar els veïns assegurant que el projecte d’asfaltatge ja està aprovat i que els tràmits administratius es troben en un estat molt avançat. L’actuació es durà a terme gràcies a una subvenció habitual atorgada per la Diputació de Barcelona, que permetrà finançar la intervenció en aquestes zones.
Aquesta actuació suposa la continuació de la campanya de millora del ferm que l’Ajuntament ha anat executant en altres punts del municipi. Després d’haver finalitzat les obres d’asfaltatge a Mas Mora i Sant Daniel, el focus es trasllada ara a Tordera Parc i Terra Brava.

