Ha estat un esdeveniment que tenia com a objectiu combinar música amb gastronomia. Ara, la voluntat és continuar amb el projecte
El Tomato Festival va tancar el passat cap de setmana la seva primera edició celebrada a Can Terranc. Ho va fer omplint els escenaris, especialment amb el dijòquei Marsal Ventura i la seva combinació de música flamenca amb techno. A banda, d’11:00h a 23:00h, els assistents van gaudir de tallers, xerrades i food trucks, que van acabar d’amanir el festival. A falta de dades oficials, entre els dos dies hi van assistir unes 2.500 persones. Un dels promotors, Toyo Hinarejos, parla d’“èxit” i creu que l’objectiu d’aconseguir un nínxol de mercat està complert.
“Tenim la sensació que hem aconseguit instaurar la marca”
Era un festival que tenia les arrels del Vermusic, un projecte anterior impulsat pels mateixos promotors del Tomato que ja barrejava el vermut amb música en directe. Ara, després de la primera edició del festival, la voluntat és donar-li continuïtat al projecte a Tordera. Són declaracions del també promotor Bassi de la Fuente.
“Si l’ajuntament ens deixa, farem una segona edició”
Els organitzadors, a més, destaquen que hi hagués espais i activitats per a totes les edats i nivells adquisitius. Així mateix, el Tomato Festival ha tingut un vessant social important, ja que tots els diners recaptats en les entrades dels nens s’han destinat a la Fundació Oncolliga, que també hi ha col·laborat juntament amb les Artesanes fent tallers.