IniciNoticiesEsportsEl torderenc Daniel Angelats, campió de Catalunya de Catan

El torderenc Daniel Angelats, campió de Catalunya de Catan

És la segona vegada que ho aconsegueix, la primera va ser al 2016. El gran premi que ha obtingut és anar a representar Catalunya al Campionat Europeu de Catan amb totes les despeses pagades

El Festival del Joc del Pirineu a la Seu d’Urgell va acollir el Campionat de Catalunya de Catan organitzat per Devir. La competició va coronar com a guanyador el torderenc Daniel Angelats Pignatelli. És la segona vegada ho aconsegueix, la primera va ser al 2016. El gran premi que ha obtingut és anar a representar Catalunya al Campionat Europeu de Catan amb totes les despeses pagades. Ell mateix en El Show dels Esports comentava que s’hi presenta cada any i que anava sense expectatives

Angelats Catan 1

A l’edició 2025 hi han participat 100 jugadors. Es van jugar 3 rondes classificatòries, 2 semifinals amb 4 participants cadascuna i la gran final amb quatre jugadors. El Campionat es va viure amb una gran emoció que va anar “in crescendo” fins arribar a la gran final. Angelats apel·lava al cop de sort que va tenir a la final.  

Angelats Catan 2

“una partida bastant boja perquè estàvem tots 4 jugadors amb opcions de victòria”

Angelats també aprofitava per animar a tothom qui vulgui aprendre a jugar a jocs de taula que s’apuntin a les classes que imparteix a Gronxadors Espai Educatiu.

Angelats Catan 3

Catan és un joc de taula per a tota la família que s’ha convertit en un fenomen mundial. Des de la seva aparició a Alemanya ha venut més que molts dels jocs més tradicionals. Es tracta d’un joc que uneix l’estratègia i atzar que consisteix en conquerir una illa rica en recursos naturals construint pobles i ciutats, establint rutes comercials, etc.

ÚLTIMES NOTÍCIES