IniciNoticiesSocietatDecretats els serveis mínims per la vaga a Rodalies pel traspàs del...

Decretats els serveis mínims per la vaga a Rodalies pel traspàs del servei a la Generalitat

La vaga començarà dilluns vinent i s’allarga en determinats dies de març i abril

El Departament de Treball ha decretat els serveis mínims per la vaga a Rodalies d’aquest mes i abril pel traspàs del servei a la Generalitat.

Els comitès generals d’empresa d’Adif i Renfe han convocat una aturada els dies 17, 19, 24, 26 i 28 de març i també l’1 i 3 d’abril contra el que consideren un incompliment dels acords signats i per la privatització encoberta, que segons els sindicats, es vol fer en el transport de mercaderies.

Per tal de garantir la mobilitat dels viatgers durant la vaga de set dies a Rodalies, Treball ha ordenat uns serveis mínims del 66% en hora punta, és a dir, entre les 6:00 i les 9:30h i entre les 17:00 i les 20:30h.

En canvi, segons el decret aprovat, la resta del dia només hi hauran un 33% dels trens previstos. L’empresa pot distribuir els trens en funció de les necessitats del servei i sempre que en el còmput global no se superi el percentatge dictat en els serveis mínims.

ÚLTIMES NOTÍCIES