Les noies de LF2 juguen demà a les 16:30h al pavelló dels països catalans. També destaquen els dos derbis que viurem a Ràdio Tordera, el CFTordera s’enfronta a l’Hostalric demà a les 17:00h i el CPTordera rep la visita diumenge a les 12:15 del Mataró
Cap de setmana esportiu que es disputarà tot a Tordera. Inclosa la jornada 21 de LF2 entre el sènior femení del CEEB Tordera i el Maristas Coruña. Les torderenques que sempre juguen a Blanes tornaran a trepitjar el Pavelló dels Països Catalans 3 mesos després. Arriben al duel contra les segones classificades amb la confiança d’haver trencat la mala dinàmica que arrossegaven. La victòria de l’última jornada pot servir per afrontar el que queda de competició sense pressió. L’enfrontament de demà començarà a les 16:30h i es podrà seguir pel CanalFEB.
A les 17:00h de la tarda serà el torn del CFTordera que rep la visita al municipal d’esports de l’Hostalric. L’equip de Guillem Ferrer fa dues setmanes que no juga (carnaval i el partit suspès contra l’Arbúcies), per això intentarà tornar a agafar el bon ritme de competició que portava, per sumar una victòria que mantindria a l’equip a la part alta de la classificació. L’Hostalric arriba en hores baixes, porta 5 jornades sense guanyar. El derbi es podrà seguir en directe per la 107.1FM i el canal de Youtube de Ràdio Tordera.
El Futsal Tordera tancarà la jornada de dissabte a casa enfrontant-se al Vilafant. Un rival que tot i encadenar 2 empats i 1 derrota, està cinquè, els torderencs, per contra, es troben al límit de la zona de descens. El partit començarà a les 20:15h.
Diumenge, el CPTordera disputa el derbi maresme d’hoquei patins contra el Mataró. El conjunt torderenc està necessitat de gols i victòries en aquesta segona volta. El Mataró vindrà al Parroquial amb ganes de revenja després de perdre a casa contra els torderencs. El duel el retransmetrà en directe Ràdio Tordera a les 12:15h.
Finalment, el sènior masculí del CEEB Tordera juga a les 16:30h al pavelló dels Països Catalans conta el CB Salt.