IniciNoticiesComerçEl Mercat de Tordera entra dins el Pla Director de Mercats de...

El Mercat de Tordera entra dins el Pla Director de Mercats de la Diputació de Barcelona

Fins ara s’han engegat una sèrie d’accions de difusió via mitjans de comunicació, contingut digital, presentació en fòrums de venda no-sedentària, entre d’altres.

L’Ajuntament de Tordera va impulsar, a principi del mes de febrer, un seguit d’accions de promoció i revalorització del mercat de Tordera. Un projecte a llarg termini que té com a voluntat, posicionar el mercat de Tordera -així com Sant Pere i el dels dimarts- al mapa internacional. Ara, el govern municipal ha inclòs el mercat dins el Pla Director impulsat per la Diputació de Barcelona (DIBA).

A través de la Gerència de Comerç, es desenvolupa un estudi de prospectiva dels mercats setmanals, que ha d’esdevenir un instrument de suport, pràctic, per als ajuntaments de la província de Barcelona que vulguin implementar polítiques de millora i modernització dels mercats setmanals en matèria de MVNS en els propers anys, per a revitalitzar-los i adaptar-los als nous hàbits de compra i consum de la ciutadania, i garantir la supervivència d’un subsector econòmic generador d’activitat econòmica i d’ocupació i dinamitzador dels teixits socioeconòmics dels municipis. 

Segons el regidor de mercats, Aniol Canals es vol promocionar les visites entre els turistes de la zona i preveu noves propostes per millorar l’experiència dels visitants.

Aniol mercat

“VOLEM QUE GENT GAUDEIXI DEL MERCAT I DE TORDERA”

En una primera sessió, el regidor de mercats, Aniol Canals, va presentar el mercat de Tordera a l’expert encarregat de la diputació, el qual també va entrevistar paradistes i altres implicats en aquest mercat històric. 

DEIXA UNA RESPOSTA

Siusplau, escriu el teu comentari!
Nom:

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

ÚLTIMES NOTÍCIES