Tot i que els temes han estat molt variats, problemàtiques plantejades han estat, entre altres, temes relacionats amb consum (electricitat i aigua) urbanisme, multes de trànsit, tributari, serveis socials, etc
El Síndic de Greuges ha dut a terme la seva habitual visita a Tordera. Aquest passat dijous 19 de maig, va atendre les consultes i queixes dels torderencs i torderenques de forma presencial i telemàtica des de l’Hospital de Pobres. Enguany, ha rebut un total de 15 queixes i 10 consultes.
Tot i que els temes han estat molt variats, problemàtiques plantejades han estat, entre altres, temes relacionats amb consum (electricitat i aigua) urbanisme, multes de trànsit, tributari, serveis socials, etc. Anton Clapés i Pons és “el defensor de les persones” del síndic de greuges. Ell mateix explica on han anat dirigides les principals queixes de Tordera.
“L’administració que rep més queixes és l’ajuntament per la proximitat i també les gran subministradores de llum i gas”
Aquest és un organisme públic que supervisa el funcionament de l’administració. Cada dia visiten una localitat diferent de Catalunya. Ho explica el mateix Clapés i Pons.
Amb la informació rebuda al Síndic, aquest es dirigeix a l’administració, la qual està obligada a contestar. Posteriorment, el Síndic elabora un informe que esdevé una resolució que determina si s’ha actuat correctament o no, oferint solucions per millorar el servei. A més, també col·labora amb la persona que presenta a la queixa per resoldre-la.