IniciAppValoració positiva de la Línia telefònica 900, activada pel Servei de Teleassistència...

Valoració positiva de la Línia telefònica 900, activada pel Servei de Teleassistència Local de la Diputació de Barcelona

L’epidèmia de la COVID-19 ha deixat encara en una situació de major vulnerabilitat la gent gran. Per tal d’ajudar-los, des de que es va decretar el confinament, el Servei de Teleassistència Local de la Diputació de Barcelona va posar en marxa una línia telefònica gratuïta.

Fins el mes de setembre es van atendre prop de 4.300 persones majors de 65 anys. Les anomenades “xerrades de soledat” es van incrementar més d’un 80 per cent durant el confinament. Ara, aquesta línia, s’ha anat substituint per aparells de teleassistència que han arribat a més de 3.300 persones de la demarcació majors de 65 anys. En declaracions a La Xarxa, Lluïsa Moret, presidenta de l’àrea de Benestar de la Diputació de Barcelona, no descarta tornar a activar el servei.

xerrades soledat

285 torderencs i torderenques més grans de 80 anys es beneficien, actualment, del servei de Teleassistència.

ÚLTIMES NOTÍCIES