IniciAppL’Oficina Municipal d’Informació al Consumidors manté l’atenció telefònica

L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidors manté l’atenció telefònica

L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) manté l’atenció de manera telefònica. Tothom qui tingui dubtes o consultes sobre l’àmbit del consum i les normatives aprovades en relació a la crisi de la COVID19 pot trucar de dilluns a divendres a l’Ajuntament (Tel.937643717). Tanmateix podeu consultar el document pràctic de preguntes i respostes que ha facilitat la Diputació de Barcelona a www.diba.cat.

El 72,4% dels catalans reduiran el nivell de consum en els mesos posteriors al confinament. Així se’n desprèn de l’estudi “L’impacte del coronavirus en estats d’ànim, hàbits i consum”, elaborat pel professor de l’EAE Business School, Pablo Contreras. Els articles més afectats seran els productes de luxe, seguits del turisme i l’oci. 

La professora dels Estudis d’Economia i Empresa de la UOC, experta en cultura financera i econòmica, Elisabet Ruiz-Dotras, afirma que la situació actual “posposa les decisions de compra” i apel·la a un estalvi “sostenible” a mitjà i llarg termini.

dotras

Davant aquest canvi, les empreses hauran d’adaptar-se per poder mantenir el ritme de vendes. El 75% dels enquestats tindrà en compte les actuacions de les companyies a l’hora de prendre les decisions de compra.

ÚLTIMES NOTÍCIES