UNA VEÏNA DE L’URBANITZACIÓ TERRABRAVA DENUNCIA L’ACTUACIÓ DE LA COMPANYIA “AQUALIA” RESPONSABLE DEL SERVEI D’AIGUA DEL MUNICIPI DE NO FER RES PER RESOLDRE UNA DOTZENA D’INUNDACIONS D’AIGÜES FECALS A CASA SEVA.


Una veïna de l’urbanització Terrabrava de Tordera, ha denunciat a la companyia “Aqualia”, responsable del servei d’aigua a Tordera, de no fer res en una dotzena inundacions d’aigües fecals que ha patit a casa seva en les darreres setmanes.
Pilar Madueño critica el tracte personal rebut per la companyia i la seva negació a resoldre el problema. La veïna assegura que gràcies a l’actuació de la policia local i l’Ajuntament de Tordera, el problema està en vies de solució.

Responsables de la companyia Aqualia, consultats per Ràdio Tordera, han defensat la seva actuació en aquest cas. Aqualia assegura que sempre han acudit en cas de trucada de la veïna i que s’ha fet tot el possible per resoldre el seu problema. Tot i això, la companyia assegura que s’està treballant amb l’Ajuntament per millorar la situació personal de l’afectada i del servei de clavegueram de tota l’urbanització.
En aquest sentit, el regidor de medi ambient, Carles Aulet assegura que l’Ajuntament compta amb un projecte per resoldre aquest problemes amb l’aigua que pateixen alguns veïns de Terrabrava.

Actualment, l’urbanització de Mas Mora és l’única de Tordera, que té les aigües fecals connectades a la depuradora. Aulet confia que en uns 3 anys totes les urbanitzacions del terme municipals puguin estar resoltes.

En el cas de Terrabrava, algunes parcel·les encara aboquen aigües fecals a la riera. Un problema que l’Ajuntament vol solucionar d’immediat.