Almenys durant dos anys i mig estarà empantanegada l’N-II entre Tordera i Maçanet. Un tram que l’estat no pensa desdoblar, però on invertirà 23 milions d’euros per millorar la carretera. Ara ha començat el procés per adjudicar les obres.
En aquest cas, vol millorar un tram de 7 quilòmetres per rectificar corbes massa pronunciades, remodelar alguns encreuaments i millorar l’accés a diferents pobles de l’entorn per on passa l’N-II. També es construiran dos nous ponts per sobre les rieres de Valldemaria i la Torderola.
En declaracions a la SER Girona, el subdelegat a Girona, Albert Bramon, assegura que el govern de Pedro Sánchez és complidor, pel que fa a les infraestructures.
Tot i això, encara queden 5 trams per arreglar i tan sols estan en servei els trams entre Maçanet-Sils i Sils-Fornells de la Selva. Està previst que l’abril acabin les obres entre Medinyà i Orriols. Cada dia passen 18.000 vehicles per l’N-II, que és més perillosa que altres carreteres estatals similars.
A la vegada, l’estat també ha començat el procés per adjudicar millores en petits trams de la carretera de Besalú a Olot, i a l’N-260, de Sant Jaume de Llierca fins a Portbou.